Handelsbetingelser

Indgåelse af købsaftale

Når kunden klikker ”Afgiv ordre” og indtaster sine betalingsinformationer, afgiver kunden en bindende bestilling på varerne i sin indkøbskurv. Luksusliner sender en ordrebekræftelse pr. e-mail, så snart kunden har indsendt sin bestilling.

Når kunden afgiver en ordre, accepterer kunden samtidig, at Luksusliner behandler dennes data som beskrevet i vores privatlivs- og cookiepolitik.

 

Priser og levering

De priser, der fremgår på hjemmesiden på købstidspunktet, er som udgangspunkt gældende. Der tages dog forbehold for prisfejl. Ved prisfejl vil kunden hurtigst muligt blive kontaktet om dette.

De angivne priser inkluderer moms.

Ordrer afsendes med GLS eller PostNord. Efter aftale kan ordrer afhentes på Luksusliners fysiske adresse.

 

Betaling, ordrebekræftelse og forsendelse

Luksusliner tager imod de fleste danske kreditkort samt MobilePay. Beløbet for en ordre bliver ikke opkrævet, før ordren er afsendt. Varerne er Luksusliners ejendom, indtil det fulde beløb er betalt. Betalingerne håndteres via Paylike ApS.

Hvis materialer til fremstilling af ordren er på lager, afsendes ordren inden for 3-5 hverdage.

Luksusliner kan ikke holdes ansvarlig for forsinkelser, som skyldes fragtfirmaet.

 

Retur & bytte

BEMÆRK: Der ydes ingen fortrydelsesret på vores specialfremstillede produkter. Ved køb af disse, accepterer du derfor, at returretten tilsidesættes. Ligeledes bytter vi ikke specialfremstillede produkter.

Eksempler på specialdesignede produkter er liner og halsbånd, som fremstilles efter dine ønsker mht. valg af farver, lukning, materiale, størrelse osv. Paracord-halsbånd og -liner fremstilles unikt til hver enkelt kunde, og vi har således kun materialer til fremstilling liggende som lagervarer.

 

Reklamation

Kunden har 2 år til at klage over en vare. Dette omfatter ikke fejl som følge af ukorrekt brug, defekt vedligeholdelse eller generelt slitage. Kunden kan kontakte Luksusliner på kontakt@luksusliner.dk. Oplys ordrenummer, vedhæft billede af fejl ved varen samt en beskrivelse af fejlen.

 

Klager

Forbrugerklager kan henvises til EU’s Online Dispute Resolution (ODR). Følg dette link for flere instruktioner: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Fortrolighedspolitik

Alle personlige oplysninger, som gemmes i forbindelse med anvendelse af hjemmesiden og webshoppen, behandles med yderste omhu. Vi videresælger ikke gemte oplysninger til tredjepart. Vi anvender dem udelukkende for at give dig den bedst mulige service  Af sikkerhedsmæssige årsager opbevares ingen betalingsoplysninger i vores database.